Bəzən bir yalan – qorxudan, bəzən isə sadəcə təxəyyüldən doğar... Valideyn olaraq uşağımızın yalan danışdığını görəndə ilk hiss etdiyimiz şey təəssüf, narahatlıq, bəzən də qəzəb ola bilər. “Görəsən harda səhv etdik?” və ya “Yalançıya
Hər uşaq riyaziyyat bilə bilər, amma hər uşaq səbr etməyi öyrənə bilmir… Uşaq tərbiyəsində çox vaxt diqqət dərs nəticələrinə, qiymətlərə, imtahanlara yönəlir. Hansı məktəbdə oxuyur? Neçə alıb? İngilis dili bilirmi? Bu suallar önəmlidir,
Uşağın zehni bir toxum kimidir. Onu düzgün mühitdə, düzgün vərdişlərlə bəslədikcə, bu toxum təkcə böyümür – çiçəkləyir, meyvə verir, özünəməxsus düşüncə tərzi formalaşdırır. Valideyn olaraq biz hər gün verdiyimiz seçimlərlə bu inkişafın ya
Uşaqlar üçün öyrənmək yalnız məktəb və ya ev tapşırıqları ilə məhdudlaşmır. Əslində, ən qalıcı öyrənmə oyunla, kəşflə və birlikdə keçən keyfiyyətli anlarla baş verir. Evdə ailə ilə birlikdə qurulan sadə bir oyun belə, həm uşağın marağını
Valideynlər olaraq uşaqlarımızı sevdiyimizi düşünürük. Hətta çox sevdiyimizi. Onlar üçün yorulmadan çalışır, ən yaxşı məktəblərə yazdırır, ehtiyaclarını qarşılamaq üçün öz ehtiyaclarımızdan keçirik. Onlara “səni sevirəm” deyirik, gözəl
Bugünkü həyat ritmimiz o qədər sürətlidir ki, bir çox valideyn "uşağım üçün vaxtım yoxdur" deməsə də, içində bu narahatlığı daşıyır. Amma xoşbəxt xəbər budur: valideyn-uşaq bağını gücləndirmək üçün saatlarla vaxt lazım deyil. Gündə
Valideyn: “Dərsini yazmısan?” Uşaq: “Həə... indi yazacam...” Valideyn: “Nə vaxt? Gecə saat 12-də?” Uşaq: “Of, yazmaq istəmirəm!” Tanış dialoqdur, deyilmi? Ev tapşırığı valideyn-uşaq münasibətində ən çox gərginlik yaradan mövzulardan biridir.
Valideynlik, heç bir məktəbdə öyrədilməyən, amma hər gün içində öyrəndiyimiz bir sənətdir. Ana və ya ata olmaq, sadəcə uşaq böyütmək deyil – bir insana sevgi vermək, sərhədlər çəkmək, dəyər hiss etdirmək və həyat üçün yol göstərmək deməkdir.
Bugünkü uşaqlar ekranlarla dünyaya göz açır. Onlar üçün televizor, telefon, planşet – adi, gündəlik əşyalardır. Amma bu tanışlıq nə qədər erkən olmalıdır? Telefonu uşağa necə təqdim etməliyik ki, həm ondan faydalansın, həm də asılılıq
Uşaqlar gözəgörünməz bir parıltı ilə doğulurlar. Hər birinin özünəməxsus marağı, qabiliyyəti, baxış bucağı var. Amma çox zaman biz, böyüklər, uşağın nəyə yaxşı olduğunu deyil, nədə yaxşı olmadığını daha tez görürük. Bunu pis niyyətlə etmirik,